Warsztaty skierowane do menadżerów firm produkcyjnych oraz szefów i pracowników działów sprzedaży i zaopatrzenia.
Są one realizowane na różnych poziomach zaawansowania. Uczestnicy od razu ćwiczą teorię w praktyce, w trakcie realnych rozmów negocjacyjnych o różnej trudności. Symultaniczne negocjacje rejestrują 4 kamery – nie ma traumatycznych scenek na środku. Kluczowe fragmenty nagrań omawiane są na bieżąco lub trakcie indywidualnych konsultacji z trenerem.
Merytoryka zajęć opracowana jest tak, aby uwzględnić specyfikę danej firmy lub organizacji oraz charakterystykę funkcji lub stanowiska pracy.
W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić efektywne negocjacje ze współpracownikami, gdy każda ze stron ma inne cele lub inne pomysły na ich realizację.
Nauczą się skutecznego argumentowania z zachowaniem dobrych relacji osobistych.
Poznają techniki win-win, aby każda ze stron po zakończeniu negocjacji nie miała poczucia przegranej.
Niezależnie od tego czy rynek pracy należy do pracodawcy czy pracownika – negocjacje płacowe są trudnym elementem rekrutacji.
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak przygotować się do rozmowy na temat zarobków oraz innych warunków zatrudnienia.
Poznają techniki, które pomogą im podnieść własną siłę negocjacyjną lub osłabić pozycję drugiej strony.
Nauczą się jak efektywnie przeprowadzić całą rozmowę, aby po jej zakończeniu nie pozostał niesmak i wzajemne żale.
Celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie skutecznych negocjacji cenowych.
Uczestnicy dowiedzą się z jakiej pozycji otwierać rozmowę negocjacyjną.
Nauczą się budować relacje biznesowe oraz stosować modele argumentacji w oparciu o diagnozę osobowości rozmówcy.
Przećwiczą wykorzystywanie technik negocjacyjnych oraz sposoby obrony przed nimi.
Celem warsztatu jest nauczenie się jak budować trwałe relacje biznesowe oraz przewagę negocjacyjną w oparciu o kompetencje diagnozy osobowości partnera negocjacyjnego.
Uczestnicy nauczą się profesjonalnie zarządzać otoczeniem i sceną negocjacyjną w negocjacjach indywidualnych. Poznają zasady negocjacji oraz jak działa BATNA. Będą budować strategią i stosować właściwe style negocjacyjne. Zaczną aranżować otoczenie i komunikację niewerbalną do budowania przewagi psychologicznej.
Uczestnicy nauczą się kierować rozmową wykorzystując skuteczne presupozycje. Wyeliminują błędy negocjacyjne oraz poznają w praktyce swoje możliwości – mocne strony i kluczowe obszary do rozwoju.
Opracują język argumentacji i niewerbalne sposoby wywierania presji w ramach taktyk negocjacyjnych. Dowiedzą się jak dostosowywać techniki negocjacyjne oraz techniki wychodzenia z impasu do osobowości rozmówców.
Będzie to twarde przygotowanie do negocjacji w oparciu o scenariusze i strategie negocjacyjne.
Celem warsztatu jest nauczenie uczestników stosowania twardego i miękkiego stylu negocjacyjnego w zależności od strategii, aktualnej siły negocjacyjnej i stylu osobowości drugiej strony.
Uczestnicy zaczną stosować pozycje percepcyjne jako zaawansowaną technikę osiągania celów. Nauczą się przeramowywać przekonania ograniczające decyzję drugiej strony. Będą stosować kotwiczenie wzmacniające ich stanowisko negocjacyjne. Dowiedzą się jak wykorzystywać metaprogramy, aby przekonać do swoich racji.
Celem warsztatu jest nauczenie uczestników stosowania zaawansowanej argumentacji i perswazji w procesie negocjacji, wychodzenia z impasu oraz świadomego wykorzystywania impasu jako zagrywki negocjacyjnej.
Uczestnicy wypracują skuteczne modele komunikacyjne dopasowane do drugiej strony, pozwalające kontrolować i zarządzać procesem negocjacji
Poznają elementy psychologicznej rozgrywki na poziomie emocji i wartości podczas trudnych rozmów negocjacyjnych i renegocjacyjnych oraz nauczą się umiejętnie sterować poziomem emocji drugiej strony.
Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest już nie tylko wiedza o technikach i metodach sprzedaży, ale przede wszystkim inteligencja emocjonalna i znajomość psychologicznych podstaw procesu sprzedaży.
Warsztat skupia się na wypracowaniu w uczestnikach elastycznej postawy w procesie budowania relacji z Klientem. Dowiedzą się oni jak wczuć się w potrzeby Klienta.
Uzyskają pełną świadomość na każdym etapie procesu sprzedaży dzięki czemu staną się bardziej efektywnymi i skutecznymi sprzedawcami.
Warsztat w ramach, którego uczestnicy nauczą się budować pozycję rynkowa organizacji. Dowiedzą się w jaki sposób inteligencja emocjonalna i znajomość psychologicznych podstaw wspiera proces sprzedaży.
Nauczą się elastyczności w budowaniu relacji z klientem, będą umieli wczuć się w potrzeby klienta dzięki czemu uzyskają pełną świadomość na każdym etapie sprzedaży.